Monday, October 1, 2012

Ra Ra Riita Design


Olá!

O meu nome é Rita Trindade, sou Designer de Produto e estou a dar os primeiros passos na criação de algo chamado Ra Ra Riita Design.
É o princípio de algo novo, espero.

Aqui, poderão dar uma espreitadela ao meu dia a dia, a trabalhar em projectos novos; o início do meu percurso como Designer de Produto, a trabalhar em casa (por agora).

Também encontrarão Ilustração, Artesanato e fotografias de gatos... sim, definitivamente, encontrarão fotografias de gatos.
Espero que apreciem o que vos mostrar ainda que por vezes não sejam mais do que pequenas pistas daquilo em que estou a trabalhar de momento (prometo que assim que os projectos/produtos tiverem sido tornado públicos, aparecerão aqui; espero que compreendam a importância da discrição na minha área).

Obrigado pela visita!

Rita



Hello everyone!

My name is Rita Trindade, I am a Portuguese Product Designer and I have just started to work on something called Ra Ra Riita Design.
This is the beginning of something new, hopefully.

Here you will find a sneak peek of my daily life working on new projects; the beginning of my path as a full-time home-based (for now) Product Designer.

You will also find some Illustration, Crafts and cat pictures... yes, definitely, cat pictures.
I hope you enjoy what I show you even if at times it won't be more than hints of what I am working on at the moment (I promise once everything has been shown and made public, it will be here; I hope you can also understand the importance of discretion in my area).


Thank you for visiting!

Rita

No comments:

Post a Comment